Tembel İnsanların 8 Ortak Özelliği

Paylaşarak büyürüz...Share on Facebook40Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on Tumblr0Email this to someonePrint this page

Bu konuyu en gıcık olduğunuz uyuşuk arkadaşınıza atın. Ben de kendi arkadaşlarımdan birinin özelliklerini düşünerek yazıyorum. Bakalım sizinle ya da sizinkiyle ortak noktaları var mı…

 

1. Sinemada Bile Uyurlar

sleeping man

Arkadaş bir insan savaş filminde uyuyamaz, yok böyle bir şey. Adam yanımda uyuyor. Tokat atıyorum, oğlum uyudun diyorum, ne uyuması lan en son bu bu oldu diyor. İşte bu arkadaş türü, her yerde her zaman uyur.

2. Dağınık Oda

daginik oda

Belki size dağınık gelebilir ancak onun için bu düzendir. Her şey elinin altında olduğundan, en rahat şekildeki yaşam koşulları içindedir. İlginç olan bu insanların her şeyin yerini, düzenli olanlara göre daha rahat bulabilmesi. Eşya kaybetme oranı düşük, hafıza oranı yüksek tembellerdir.

 

3. Üşeniyorum Öyleyse Yarın

justdoit

Bir işe girişme hayali vardır hep. Bir umut hani, yapacağım ulan, yani yarın, ama kesin yapacağım, umarım. İşte bu nedenle hiçbir zaman başlayamazlar istedikleri şeyi yapmaya.

 

4. Tembelim Ama Zeki Olduğum İçin

cunku ben zekiyim

Tembelliklerini hep bir zekiliğe vururlar. Zeki olan tembeldir ya da tembel olan zekidir diye bir olgu var sanki. Çalışmadan yapan adam zekidir. Var mı böyle bir şey ? Yok tabi ki…

 

5. Farklı Yöntemler Dener

ayagiyla-yemek-yiyen-adam

Evet bu da bir yaratıcılık gerçeği. Kolaya kaçmak için farklı yöntemler bulurlar, bazı şeyleri başka şekillerde yaparlar. Aslında bunu yapmayı düşünmek bile yorar.

6. Telekinezi’ye Merak Salar

telekinezi

Oturduğunuz yerden beyninizle cisimleri hareket ettirdiğinizi düşünsenize. İşte bu adamlar bunu yapmaya çalışıyor. Oturduğu yerden ışığı kapatanlar, yattığı yerden masadaki laptopu almaya çalışanlar. Kalk al geri yat arkadaşım neyin kafasını yaşıyorsun ?

7. Günlerce Aç Da Kalsam Yemek Yapmam

corn-flakes

Geçtiğimiz yıllarda birkaç gün ekran başında kalan şişko bir abimiz açlıktan gerçekten ölmüştü. Ne tuvalete gitmiş, ne yemek yemiş, ne de su içmiş. Yemek önemli, siz yine de aksatmayın derim.

 

8. Elini Yıka Üşengeç Herif

burun-karistirma

Adam elini oraya buraya bulaştırır sonra gidip de yıkamaz. Oğlum hijyen lan şakası yok, git elini yıka iğrençleşme…

Paylaşarak büyürüz...Share on Facebook40Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on Tumblr0Email this to someonePrint this page


Siteyi geliştirmek için çalışan gönüllülerden...